zondag 31 mei 2015

Houten Doosje met Dekseltje voor onmisbare Kleinigheden

Een onopvallend doosje, ik moet het echt zeggen anders zoudt Ge erover heen zien:




Dat is nog eens jeugdherinnering dit altijd gezien te hebben: het houten doosje behoorde tot het rookstel van de inboedel der ouderlijken woning. Al jaren gebruik ik het voor wat kleinmunten maar heb er toch een diepvrieszakje omheen gedaan wil ik geen ravage krijgen als het van de boekenplank afvalt. Voor mij is het een museumstuk doch ik zal het eerdaags toch weggeven. Al jaren spaar ik gereinigde potjes (van sambal of pesto, bijv.) die ik graag aanwend voor opslag kleineren en kleinsten spulletjes. Hierin kan je dan ook een etiketje doen. Na jaren heb je weliswaar een glasmuseum maar wel je kleinoden bij de hand!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf en blijf: